سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری یه مجموعه ای از میز کنفرانس، میز مدیریت، صندلی و پارتیشن ها و صندلی مخصوص ارباب رجوع گفته میشود که در چند سال اخیر طراحی آنها با تغییر و تحول زیادی روبرو بوده است. انتخاب و خرید مبلمان اداری مدرن در میان نمونه های بسیار متنوع این گروه از تجهیزات اداری، به دلیل زیبایی و سادگی و منحصر به فرد بودن از بیشترین تقاضا برخوردار می باشد. گروه راشنکو؛ ارائه دهنده انواع مبلمان اداری مدرن، در ادامه به معرفی کامل این تجهیزات پرداخته و ویژگی های آنها را بررسی نموده و راهنمای جامعی را برای خرید آن ارائه خواهد داد.

انواع مبلمان اداری مدرن

با ورود به سازمان ها و محیط های اداری تجهیزات مختلفی به چشم میخورند که هر یک دارای کارایی متفاوت و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. در این بین، مجموعه تجهیزات مربوط به مبلمان اداری بیشتر از سایر موارد دارای جلوه هستند. در حالت کلی انواع این نوع مبلمان را می توان به صورت زیر تقسیم بندی نمود:

میز اداری مدرن

یکی از مهم ترین تجهیزات موجود در مبلمان های اداری می توان مشاهده نمود، میز مدیریت یا کنفرانس می باشد که حضور آن در محیط کار اهمیت بسیار زیادی دارد. میزهای اداری مدرن در مقایسه با سایر میزها از طراحی بهتری برخوردار بوده و زیبایی خاصی در آنها وجود دارد. این نوع میز در اغلب مواقع رنگ تیره ای داشته و به اندازه کافی برای قرار گرفتن لپ تاپ، مانیتور و سایر وسایل مورد نیاز مدیر و کارکنان فضا در آنها وجود دارد.

میزهای کنفرانس از دیگر بخش های جدایی ناپذیر در مبلمان اداری مدرن می باشند که چند ویژگی مهم در آنها وجود دارد که عبارتند از: رنگ تیره، فضای خالی زیاد روی سطح، قابلیت تمیز کردن و از بین بردن لک و کثیفی های موجود روی آن. میزهای کنفرانس مدرن به صورت مستطیل یا دایره ای طراحی میشوند.

از مهم ترین تفاوت ها در میز مدیریت با میزهای کارشناسی، اندازه و ابعاد و طرح آنها می باشد. میز مدیریت همیشه بزرگتر از میز سایر کارکنان بوده و نوع طرح به کار رفته برای آنها نیز متفاوت از سایر میزها خواهد بود. به عنوان مثال، یکی از نمونه های بسیار زیبا و کاربردی در میزهای مدیریتی نوع مدولار آنها می باشد که اندازه و ابعاد آن متناسب با شرایط محیط قابل تغییر می باشد.

مبلمان اداری مدرن


در طراحی و ساخت مبلمان اداری مدرن علاوه بر شکل ظاهری، به چند ویژگی مهم باید توجه شود. اندازه و ابعاد هر یک از وسایل و جنس و متریال به کار رفته برای ساخت آنها از جمله این موارد می باشند. این نوع مبلمان در اغلب مواقع با روکش های چرم طبیعی و مصنوعی تولید میشوند تا دوام و ماندگاری و قابلیت شستشو را دارا باشند. در نتیجه قیمت مبلمان اداری مدرن بسیار متغییر بوده و با توجه به تعداد صندلی و میز و نوع آنها، شکل کلی و اندازه و ابعاد و جنس و مرتیال به کار رفته در هر یک تعیین میشود. به طوریکه می توان گفت، قیمت مبلمان اداری مدرن چوبی گران تر از نوع ام دی اف بوده و نمونه هایی که روکش چرم طبیعی برای آنها استفاده شده است نیز گران تر از مبلمان با روکش چرم مصنوعی خواهد بود.