سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز و صندلی اداری


انواع طرح های میز و صندلی اداری

میز و صندلی اداری با توجه به سمت افراد و کارکنان حاضر در هر محیط کار با هم متفاوت هستند. میز مدیریت، میز کارشناسی، صندلی مدیریتی، صندلی کارشناسی، کنفرانسی و میز انتظار ارباب رجوع همگی از جمله انواع مختلف این تجهیزات می باشند. علاوه بر ویژگی های کلی که در این تجهیزات به چشم میخورد، نوع طراحی و سبک آنها نیز کاملا متنوع است. به طوریکه می توان نوع طرح در نظر گرفته شده برای این تجهیزات را به دو گروه کلی زیر تقسیم بندی نمود:

میز و صندلی مدرن

این گروه از میز و صندلی ها دارای طرح های کاملا منحصر به فرد و متفاوت از نمونه های رایج می باشند. برش های ایجاد شده برای میز (نیم دایره، مستطیل، مدولار و..)، سبک های در نظر گرفته شده برای صندلی ها و اضافه کردن امکانات متعدد به هر یک را می توان در طرح های مدرن این تجهیزات مشاهده نمود. این سبک طراحی در دنیای امروز بسیار رایج بوده و به دلیل تنوع بالا در آنها، با هر نوع سلیقه و بودجه می توان نمونه های مناسبی را خریداری نمود.

میز و صندلی کلاسیک

میز و صندلی های کلاسیک همان طور که از نامشان مشخص است، به سبک کلاسیک طراحی شده اند. میزهای چوبی مستطیل یا نیم دایره ساده با چوب تیره، ایجاد منبت کاری در اطراف میز توصیفی کوتاه از میز مدیریتی کلاسیک می باشد. در اغلب میز های کلاسیک، چوب های بسیار مقاوم و تیره انتخاب میشوند و نمونه های به کار رفته برای اتاق مدیریتی کاملا با حفظ ابهت مدیر سازگار می باشد.

در تمام محیط های کاری که لازم است افراد برای مدت طولانی پشت میز بنشینند و خدمات ارائه دهند، از میز و صندلی های اداری استفاده میشود. سازمان ها، ادارات، دانشگاه و مدارس، بیمارستان ها، بخش مدیریتی کارخانجات و کارگاه ها و شرکت ها همگی از جمله مواردی هستند که این نوع میز و صندلی در آنها کاربرد زیادی دارد. با توجه به شرایط موجود در محیط کار و نوع فعالیت های هر یک از کارکنان می توان در بخش های مدیریتی، دفتر کار کارمندان و اتاق کنفرانس و راهرو انتظار مشتری و ارباب رجوع از تجهیزات مناسب آنها استفاده نمود.

میتونانید برا ی استعلام از قیمت های متفاوت میز و صندلی اداری به سایت راشنکو مراجعه نمائید.

میزو صندلی اداری