سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کارتن پلاست


کارتن پلاست از بهترین محصولات پتروشیمی مورد استفاده در صنایع مختلف است. این محصول که به صورت ورقه هایی در طول، عرض، قطر و رنگ های مختلف و گوناگون در بازار یافت می شود در صنایع تبلیغاتی، کشاورزی و تزئینات ساختمان و دکوراسیون کاربرد بسیار بالایی دارد. استفاده از این ماده به دلیل خواص بالای آن در بین متخصصان بالا است. در این مقاله، با انواع متنوع این محصول، قیمت های مختلف این کالا و شیوه های مختلف خرید کارتن پلاست آشنا خواهید شد.


الف) خرید کارتن پلاست پلی پروپیلن


پلی پروپیلن ساختار سفت تری دارد که این باعث مقاومت بالای آن در برابر ضربه و ترک خوردگی می شود. همچنین برای ساخت یک ورقه ی کارتن پلاست شفاف، آن را از جنس پلی پروپیلن می سازند. این شفافیت به هنگام بسته بندی مواد غذایی کاربردی تر است چرا که به دلیل اینکه پلی پروپیلن کریستال های شفاف تری دارد، نور را بهتر از دیواره های خود عبور می دهد و در حفظ طعم کارایی بالا تری نسبت به کارتن پلاست ساخته شده از پلی اتیلن دارد.


ب) خرید کارتن پلاست پلی اتیلن


از طرف دیگر پلی اتیلن به نسبت پلی پروپیلن رطوبت بیشتری جذب می کند و انعطاف پذیری بالاتری نیز دارد که از این خاصیت در ساخت قطعات قالب گیری شده استفاده می شود یا آن را با پلی پروپیلن ترکیب می کنند تا کارتن پلاست ساخته شده انعطاف و مقاومت را با هم و یک جا داشته باشد. کارتن پلاست ساخته شده از پلی اتیلن شفافیت زیادی ندارد و حالت کدر مانند دارد. در برخی موارد که از کارتن پلاست برای بسته بندی اجناس و … استفاده می شود آن را از پلی اتیلن می سازند تا برای حمل و نقل اجناس سنگین راحت تر باشد.
پس بهتر است قبل از خرید کارتن پلاست تمامی زوایای محصول مورد نظر را بررسی کرده و پس از توجه به ویژگی های مورد نظر خود و مناسب ترین نوع موجود در بازار نسبت به خرید کارتن پلاست اقدام کنید.



ایران کارتن پلاست

محصولات ایران کارتن پلاست در تهران

اگر بدنبال خرید محصولات ما در تهران هستید می توانید ورق و رول های ما را در محله پامنار تهران از فروشگاه های معتبر با رنگها و ضخامت های دو میلی متر تا 12 میلی متر را تهیه فرمایید .

و اما اگر در شهرهای کرج یا شیراز و اصفهان هستید و به دنبال محصولات ما هستید می توانید برای پیدا کردن نزدیک ترین نماینده فروش شهر خود با کارشناسان ما در ارتباط باشد تا علاوه بر راهنمایی در مورد مراکز فروش از مشاوره رایگان خرید کارتن پلاست برخوردار شوید .

در صورتی اهل خرید های اینترنتی باشید با مراجعه به بخش فروشگاه آنلاین  سایت ما ایران کارتن پلاست میتوانید کالای مورد نیاز خود را انتخاب و خرید نمایید .