سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت کارتن پلاست

قیمت کارتن پلاست

قیمت کارتن پلاست به نوع محصول و قیمت مواد پتروشیمی بستگی دارد ، گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مرجع قیمت گذاری ورق و رول کارتن پلاست در ایران می باشد و همیشه در تلاش هستیم بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم .

در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست به این اعتقاد داریم که کیفیت را فدای قیمت نمیکنیم و به هیچ انواع در تلاش نیستیم که به دلیل رقابت بر سر قیمت محصولی بی کیفیت تولید نماییم .

آنچه باعث تمیز و تداوم فعالیت ما در 17 سال گذشته شده است دقت در کیفیت محصول و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید کارتن پلاست بوده است .

گروه صنعتی ایران کارتن پلاست محصولی را تحویل مشتری میدهد که به کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشد

روش محاسبه قیمت :

همان طور که در نوشته (کارتن پلاست چیست ؟) توضیح دادیم در تولید کارتن پلاست از مواد پلی پروپیلن استفاده می شود . مواد پلی پروپیلن توسط پتروشیمی ها تولید شده و پتروشیمی ها این مواد را بصورت کیلویی به خریداران عرضه می نمایند و با توجه به نوسانات قیمتی مواد پتروشیمی ما نیز مجبوریم با هر تغییر و تحول قیمتی تغییراتی در لیست بدهیم و قیمت یک کیلو گرم کارتن پلاست برابر است با قیمت یک کیلو گرم مواد تشکیل دهنده به علاوه هزینه های تولید .

با توجه به اینکه کارتن پلاست را بصورت متری مورد استفاده قرار میگرد معمولا مصرف کننده ها دوست دارند بدانند که قیمت کارت پلاست بصورت متری چقدر است برای اینکه بتوانیم قیمت یک متر مربع کارتن پلاست را محاسبه کنیم کافی است بدانیم گرماژ محصول مد نظرمان چقدر است. در واقع مفهوم گرماژ بدین صورت است که وزن یک متر مربع از کارتن پلاست چقدر می باشد.

مثال :

وقتی گفته میشود کارتن پلاست 3 میل گرماژ 400 یعنی اینکه یک ورق 1 متر در 1 متر این کارتن پلاست 400 گرم وزن دارد . حالا اگر قیمت کارتن پلاست بر فرض کیلویی 12 هزار تومان باشد به عبارتی هر گرم 12 تومان می باشد که اگر 400 را در 12 تومان ضرب کنیم میشود 4800 تومان در واقع قیمت یک متر مربع کارتن پلاست گرماژ 400 برابر است با 4 هزار و هشتصد تومان.

لیست قیمت ورق کارتن پلاست

[table id=”2″]

ویژگی ورق کارتن پلاست ارزش خرید این محصول را نسبت به محصولات مشابه زیاد کرده است.

دریافت قیمت ورق بصورت فایل قابل دانلود لیست-قیمت-ورق-پلاست

قیمت جعبه کارتن پلاست

میزان استفاده از جعبه های مقوایی به خاطر اینکه درتولید این نوع جعبه ها از مقوا استفاده میشود و برای تولید مقوا نیاز به قطع تعداد زیادی درخت هست،امروزه با کاهش قابل ملاحظه ای روبرو شده است . چون که با قطع هر درخت لطمه زیادی به محیط زیست وارد می شود. با توجه به این موضوع  روزانه به طرفداران جعبه های ساخته شده از ورق کارتن پلاست افزوده می شود و طراحان ما در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست جعبه های زیبا و نفیس را جهت بسته بندی محصولات صنایع مختلف طراحی و آماده نموده اند. قیمت هر جعبه بر اساس ابعاد ورق استفاده شده آن متغییر بوده و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت با بخش فروش کارخانه ایران کارتن پلاست تماس بگیرید.