سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت استند کارتن پلاست

قیمت استند کارتن پلاست و انواع آن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید وارد فروشگاه و یا مغازه ای شده باشید و جلوی در و داخل فروشگاه قفسه هایی را دیده باشید که با طرح ها و جلوه های زیبایی طراحی شده اند. به این قفسه های زیبا و جذاب استند میگویند که استند کارتن پلاست نیز نمونه ای از آن است. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع و قیمت استند کارتن پلاست آشنا کنیم و عوامل موثر بر قیمت استند کارتن پلاست ها را توضیح دهیم.
قیمت استند کارتن پلاست با توجه به انواع آن ؟
همنگونه که گفتیم، میخواهیم در رابطه با استند و قیمت استند کارتن پلاست صحبت کنیم. استند ها در یک طبقه بندی کلی به دو نوع تقسیم میشوند که عبارتند از:

? استند های طبقه ای: این استند ها اغلب درون فروشگاه ها و نیز گاهی بیرون فروشگاه ها در کنار درب فروشگاه قرار داده میشوند و درون قفسه های آنها تنقلات و چیپس و پفک و سایر مواد خوراکی قرار داده میشود. در مقوله قیمت استند کارتن پلاست طبقه ای، بسته به اینکه چند طبقه دارد قیمت آنها متفاوت است.

? استند های سقفی: استند های سقفی همانطور که از نامشان پیداست به سقف و برخی نیز به دیوار نصب میشوند و همانند استند های طبقه ای درونشان انواع تنقلات و مواد خوراکی قرار داده میشود. قیمت استند کارتن پلاست سقفی نیز بسته به میزان مقاومت آن، اندازه استند و عوامل دیگر که در ادامه به آنها میپردازیم متفاوت است.

? استند های تبلیغاتی: این استند ها فقط برای تبلیغات محصولات هستند و قابلیت جایگذاری محصولات در درون آنها وجود ندارد و بیشتر آنها به صورت پایه دار در جلوی درب و یا داخل فروشگاه ها گذاشته میشوند. قیمت استند کارتن پلاست های تبلیغاتی بسیار اندک و مناسب برای تبلیغ محصولات است.

? استند های مخصوص: این استند ها به صورت مخصوص برای مواد خاصی ساخته میشوند. مثلا یک سری استند ها هستند که به صورت اختصاصی برای آبنبات ها و نیز سایر موارد ساخته میشوند.
? استند های رو میزی: این استند ها نیز از جمله استند هایی هستند که میتوان به صورت رومیزی از آن استفاده کرد و اجسام و مواد کوچک تر را در آن قرار داد. قیمت استند کارتن پلاست های رو میزی نیز با توجه به اندازه و عناصر دیگر مشخص میشود ولی در کل قیمت اندک و کاملا به صرفه ای دارد.

استند ها اغلب از جنس کارتن هستند و رنگ آنها نیز متناسب با اینکه چه طرحی رویشان کشیده میشود انتخاب میشوند. بر روی استند ها معمولا از طرح های کارتنی و انیمیشنی استفاده میشود ( و معمولا بر قیمت استند کارتن پلاست نیز موثر است ) چرا که هم جذابیت بیشتری دارند و هم فضای فروشگاه را از حالت سرد و به اصطلاح بی روح، خارج میکنند.
از طرفی نیز این استند ها وقتی در فروشگاه ها قرار داده میشوند، به ایجاد نظم و ساختار پیدا کردن محصولات فروشگاه کمک شایانی میکنند و باعث میشوند که محصولات به صورت مرتب چیده شوند و به نظر برسند.
قیمت استند کارتن پلاست
برای تعیین قیمت استند کارتن پلاست برخی نکات هستند که در کنار باعث مشخص شدن قیمت استند کارتن پلاست ها میشوند ولی به طور کلی و در یک نظر میتوان گفت که قیمت استند ها و به خصوص قیمت استند کارتن پلاست ها بسیار اندک و به صرفه هستند و از طرفی دیگر برای تبلیغات نیز بسیار مناسب هستند. امروزه با پرداخت هزینه های بسیاری گزافی برای تبلیغ محصولات، از آنجایی که قیمت استند کارتن پلاست ها بسیار اندک است،میتوانید با انتخاب این استند ها یک انتخاب درست و بسیار مقرون به صرفه داشته باشید.
ویژگی هایی که باعث تغییر قیمت استند کارتن پلاست و ایجاد تفاوت میان قیمت یک استند با استند دیگر میشوند عبارتند از:
? قابل شستشو بودن
? نوع طراحی
? میزان توانایی و قابلیت تبلیغاتی آن استند
? نوع متریال به کار رفته در استند
? عایق و ضد حریق بودن
? انعطاف پذیری
? میزان مقاومت
و… که تعیین کننده قیمت استند کارتن پلاست میشوند.
نکته بسیار مهم در رابطه با ویژگی و قیمت استند کارتن پلاست این است که در مقایسه با مشابه های خود که از جنس فلز و MDF هستند، بسیار کارایی بیشتری دارد و همه ویژگی هایی که کمی بالاتر ذکر کردیم را داراست ولی در عین حال قیمت استند کارتن پلاست در مقایسه با سایر استند ها اندک است.
انواع استند کارتن پلاست و قیمت آنها با توجه به ضخامت ورق و کاربردشون
همان گونه ها که گفتیم، انواع استند ها به طور کلی تقسیم میشوند به سه دسته که عبارتند بودند از:
طبقه ای
سقفی
تبلیغاتی
رو میزی
و اختصاصی

این طبقه بندی بر روی قیمت استند کارتن پلاست ها نیز بی تاثیر نیست . البته پیش تر در رابطه با هر یک از این موضوعات توضیح دادیم. اما از لحاظ جنس نیز استند کارتن پلاست ها انواعی دارند. زیرا حتی جنس کارتن ها نیز با هم متفاوت است و این انواع بر اساس نوع متریال هایی که در آنها به کار رفته طبقه بندی میشود. متریال هایی که به صورت کلی برای ساخت استند ها استفاده میشوند نمونه هایی از آنها عبارتند از:
فلز
کارتن
MDF

استند کارتن پلاست