سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیچ و رولپلاک نما رنگ آمیزی ساختمان

معمولا از پیچ و رولپلاک نما در ساختمان ها استفاده می شود و در روی سنگ نمای ساختمان برای جلوگیری از شل شدن سنگ نمای ساختمان کاربرد دارند و در سنگ نما های ساختمان ها با استفاده از داربست و طناب برای ایجاد محکم کاری و نگه داشتن سنگ نما های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد تا در این صورت و استفاده از موارد گفته شده از وقوع هر گونه خطرات احتمالی جلوگیری کرد و امنیت ساختمان محل کار خود را تا حد زیادی افزایش داد.

رولپلاک نما یک نوع بست می باشد که بر روی دیوار ها نصب می گردند و جنسی که دارند عمدتا از پلاستیک و مخروطی شکل ساخته شده اند و و از جمله بهترین پیچ ها در هنگام اسکوپ کردن پیچ گالوانیزه می باشد بنابراین این پیچ در برابر شرایط مختلف جوی دارای مقاومت زیادی است و همچنین پیچ ها را باید بر روی بتونه قرار داد و لازم به ذکر است که در ساختمانی که از این نوع پیچ و رولپلاک نما استفاده شده اند در فاصله بیشتر از 5 متری در معرض دید قرار نمیگیرند و نمیتوان پیچ و رولپلاک موجود بر روی سنگ ها را تشخیص داد.

در بررسی قیمت پیچ و رولپلاک باید یاداور این نکته باشیم که می توان این نوع از پیچ و روپلاک ها را به صورت دونه ای و متر مربعی خرید و این خرید نسبت به مساحت و حجم کاری که در اختیار دارید بستگی دارد که در خرید پیچ و رولپلاک نما به صورت تکی قیمت و تعرفه آن بیشتر از خرید متر مربعی می باشد .

چرا که در خرید کنتراتی به  دلیل این که به صورت عمده ای خریداری می کنید قیمت مقرون به صرفه را برای خود ایجاد می کنید که در مساحت های بزرگ این نوع از خرید بهترین نوع خرید می باشد که قیمتی مناسب را نیز به همراه خواهد داشت.

پیچ و رولپراک  نما

نقاشی ساختمان یک ضرورت برای نوسازی فضای داخلی و خارجی ساختمان ها است که در بین این فضای بزرگ دیوارها بخش بزرگی از فضا را اشغال کرده و بالاترین سطح دید را نسبت به جاهای دیگر در اختیار دارند و برای یک فضای تمیز و دارای دیوارهای نقاشی شده از لوکس ترین طرح ها،استفاده میشه.

 

در این خصوص شرکت های زیادی هستند که فعالیت دارند و می توان برای رنگ آمیزی ساختمان خود از مجرب ترین افراد استفاده کرد تا ظمن استفاده از بهترین کیفیت ممکن در انتخاب رنگ ها زیبایی دکوراسیون ساختمان را دو برابر کند.

قیمت رنگ آمیزی ساختمان :

رنگ به خاطر اینکه از انواع مختلفی در بازار وجود دارند برای این که بخواهیم قیمت رنگ آمیزی ساختمان خود را مورد بررسی قرار دهیم در قدم اول باید مشخصات ساختمان از نوع اندازه و ابعاد و همچنین محل مصرف را در نظر داشته باشیم که هر چقدر متراژ ساختمان بیشتری داشته باشیم قیمت رنگ آمیزی نیز روند افزایشی را با خود به همراه می گیرد و قبل از خرید رنگ و همچنین رنگ آمیزی ساختمان ها باید این موارد گفته شده را در نظر بگیرید.

ابزار های مورد استفاده برای رنگ آمیزی ساختمان های بلند :

برای اینکه کار رنگ آمیزی ساختمان خود را شروع کنید پس از خرید رنگ به ابزار هایی از جمله انواع قلم مو برای رنگ آمیزی نمای ساختمان، پد رنگ آمیزی، اسپری رنگ، انواع پاشنده دستی یا اسپری رنگ، غلطک برای رنگ آمیزی، نردبان، سنباده، کاردک، نیاز خواهید داشت تا بتوانید کار رنگ آمیزی ساختمان را تمام کنید. در ضمن ما میتوانیم از کلایمر برای نقاشی ساختمان استفاده کنیم یا از طریق طناب این کار انجام بشه.