سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماشویی کلایمر اجاره کلایمر

برای نماشویی ساختمان ها انواع مختلفی از روش ها وجود دارد زیرا ساختمان ها از طراحی مختلفی از هم وجود دارند و همچنین جنس متریالی که در ساختمان ها استفاده شده است متفاوت می باشد پس در کار شستشو از انواع مختلفی از کار شستشو وجود دارد که در این قسمت به چند نمونه از آن ها می پردازیم.

نماشویی با واترجت

در حین استفاده از واترجت به منظور شست و شوی نمای ساختمان، تعداد طبقات از جمله کم و زیتد بودن آ ن ها اهمیت زیادی ندارد بنابراین فاکتورهای اثرگذار بر این نوع نماشویی میزان آلودگی نما و کیفیت آب بندی آن می باشند.

نماشویی با طناب

در این نوع از نماشویی با استفاده از طناب که توسط افراد ماهر صورت می گیرد زیرا این روش از روش هایی است که خیلی خطرناک است و کوچکترین خطا در این کار خطرات جانی و مالی به دنبال خواهد داشت ولی در عین حال نماشویی بدون داربست که تنها با استفاده از طناب می باشد از لحاظ اقتصادی قیمتی مناسب نسبت به انواع روش های دیگر را در اختیار دارد.

مزایای استفاده از کلایمر

از نظر امنیت باید دقت لازم را داشته باشید که تمام جنبه های پیش بینی زندگی و آزمایش امنیت در آن انجام شده است تاکنون هیچ مشکل فنی بزرگی در استفاده از کلایمر ها گزارش نشده است و از نظر امنیتی کاملا بی خطر هستند به منظور جلوگیری از تصادف، یک سیم یدکی (سیم بکسل) در کلایمر نصب شده اند در صورت قطع سیم اول و راهنمای کلایمر، این لوازم یدکی دوم (سیم بکسل) مانع از سقوط سبد کوهنورد خواهد شد.

معمولا تجهیزات کلایمر در ارتفاع ساختمان ها دارای سبد قابل تنظیم تا 2 متر ، 3 متر ، 4 متر ، 5 متر، 6 متر با توجه به نوع و ارتفاع ساختمان قابل تنظیم است و سرعتی که کلایمر در اختیار دارد در هر دقیقه یک متر می باشد و سرعت کلایمر در هر متر 7 دقیقه می باشد، با توجه به این که سیستم کلایمر که روی سیم بکسل اجرا می شود، از این دستگاه پر کاربرد می توان برای ارتفاعات نامحدود استفاده کرد.
شاید برای شما پیش آمده باشد که در خرید یا اجاره دستگاه کلایمر نیز شک دارید و در هنگام استعلام هزینه کلایمر، مبالغ مختلفی را دریافت می کنند و این سوال در ذهن شما ایجاد می شود که دلیل تفاوت قیمت در اجاره چیست؟

اول از همه، توصیه ما به شما این است که سیستم کلایمر را از شرکت های معتبری بخصوص شرکت هایی که عمده فعالیت آنها در زمینه تجهیزات ساختمانی است و همچنین در زمینه تولید و فروش کلایمر تخصص دارند تهیه کنید.

نماشویی کلایمر

 

 

شرایط اجاره دستگاه کلایمر :

دستگاه کلایمر نیز مثل دستگاه های دیگر از انواع مختلفی وجود دارد و شما می توانید با توجه به نوع استفاده خود دستگاه کلایمر مد نظر خود را انتخاب کنید و در محل کار خود از آن استفاده کنید، کلایمر هایی که به صورت معمولی هستند این نوع از دستگاه کلایمر را با پایه ثابت در بخشی از ساختمان قرار داده می شود و همچنین از حرکات عمودی نیز برخوردار هستند

استفاده از آن ها به شکلی است که در هر ارتفاعی مورد استفاده قرار می گیرد و وزن باری برای حمل از این دستگاه نیز متفاوت می باشد و از دستگاه کلایمر معمولی در نصب نما، نماشویی ساختمان و همچنین به شکل بالابر مصالح نیز می توان از این دستگاه پر کاربرد استفاده کرد.

از انواع مختلفی که دستگاه های کلایمر در اختیار دارند می توان به کلایمر های مارپیچی نیز اشاره کرد که در ساختمان های گرد و منحنی بیشترین کاربرد را دارند و این نوع از دستگاه نیز قابلیت تنظیم در ارتفاعات را نیز بر عهده دارند و همچنین از انواع دیگری نظیر داربست هاس آسانسوری، دکلی و … نیز موجود هستند.