سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست که در واقع مجموعه ای فعالیت ها برای زیباسازی و سالم شدن پوست می باشد، یکی از مهم ترین کارهایی است که باعث میشود پوستی شاداب و جوان داشته و از پیری چهره تا حد زیادی جلوگیری می کند. مجموعه فعالیت های انجام شده در پاکسازی پوست متنوع بوده و برخی به صورت خانگی انجام شده و سایر موارد در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی با تجهیزات پیشرفته اجرا می گردند. سالن برترین ها؛ ارائه دهنده خدمات زیبایی و پوست در ادامه به هر آنچه که باید درباره جوان سازی پوست و روش های مختلف پاکسازی آن بدانید اشاره خواهد داشت.


فواید پاکسازی پوست

 

توجه به سلامت پوست از گذشته تا امروز برای تمام افراد، مخصوصا خانم ها اهمیت بسیار زیادی داشته و با اعتماد به نفس آنها ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل روش ها و تکنیک های مختلفی برای حفظ سلامت و شادابی پوست ارائه شده و در بسیاری از مواقع نیز داروها و کرم های مفیدی برای آن از توسط پزشکان و متخصصان پوست تجویز می گردد.

با توجه به تاثیراتی که هر یک از تکنیک های سلامت پوست به همراه دارند، می توان برخی از فواید پاکسازی را به صورت زیر بیان نمود:

? حذف سلول های مرده از روی پوست و باز شدن منافذ آن کمک می کند تا پوستی شاداب و درخشنده داشته باشید. توجه داشته باشید که در اگزوفلیشن تلاش میشود تا با شیوه های مختلف لایه های شاخی که هر 30 روز یک مرتبه از بین میروند را از روی پوست جمع آوری شوند. استفاده از اسکراب یکی از تکنیک های موثر در این زمینه می باشد.
? یکی از مشکلات بزرگی که اغلب پوست ها با آن مواجه می باشند، ایجاد جوش و آکنه می باشد. این جوش ها به دلیل تجمع بیش از اندازه چربی و آلودگی های هوا و محیط بر روی منافذ پوست می باشد. با پاکسازی پوست می توان تا حد مطلوبی این چربی ها و آلودگی های انباشته شده در منافذ پوست را از بین برد.

? برای داشتن پوست شاداب لازم است به تغذیه آن اهمیت زیادی بدهید که این کار با کمک ماسک و ماساژ و برخی از تکنیک های کاملا تخصصی که به کمک دستگاه انجام میشود.