سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میکروبیلدینگ

میکروبیلدینگ چیست

یکی از مهم ترین نکات برای زیباتر شدن چهره، حالت ابروها می باشد و با توجه به اینکه اغلب افراد با مشکلاتی از قبیل ناقص و کم پشت بودن بخش هایی از ابرو مواجه هستند، به همین دلیل روش های مختلفی برای رفع آن وجود دارد.

میکروبیلدینگ یکی از روش های معرفی شده برای زیباتر شدن ابروها می باشد که در آن با کمک قلم بیلد و جوهرهای مخصوص خط هایی مشابه با تارهای مو در لابه لای موهای طبیعی ابرو طراحی می گردد.

این تارها مو در اندازه های مختلف طراحی میشوند تا کاملا طبیعی دیده شوند و به همین دلیل است که این شیوه طرفداران بسیار زیادی دارد.
یکی از مهم ویژگی های میکروبیلدینگ و تفاوت های آن با تاتو، تزریق رنگ های مخصوص در لایه های بالایی پوست می باشد.

به عبارت دیگر، این رنگ ها در عمق کمی از پوست نفوذ نموده و به همین دلیل ماندگاری آن کمتر از تاتو و میکروپیگمنتیشن خواهد بود. البته لازم به ذکر است که هاشورهای ایجاد شده توسط میکروبیلدینگ از 6 تا 36 ماه ماندگار هستند و در صورت کم رنگ شدن لازم است ترمیم صورت گیرد.

عوارض میکروبیلدینگ

یکی از موارد بسیار مهمی که برای تمام خدمات آرایشی و زیبایی باید به آن توجه داشت، حفظ سلامتی بدن و توجه به عوارض جانبی آن می باشد. با توجه به اینکه در روش های ایجاد هاشور در لا به لای تارهای ابرو از تیغ و وسایل نوک تیز و رنگ استفاده میشود، به همین دلیل ممکن است با برخی عوارض همراه باشد که عبارتند از:

? رنگ های تزریق شده در پوست ممکن است برای برخی از پوست ها حساسیت ایجاد کند.
? استفاده از وسایل استریل نشده و چند بار مصرف بدون رعایت نکات ایمنی و بهداشتی می تواند منجر به شیوع بیماری های واگیردار گردد
? خانم های باردار و مادرانی که در دوره شیردهی هستند نباید میکروبیلدینگ ابرو انجام دهند
? با توجه به اینکه در این روش خراش هایی بر روی پوست ایجاد شده و با خونریزی همراه است، لذا برای بیمارانی که به دیابت مبتلا هستند ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد.
? در صورتیکه پوست شما دچار آفتاب سوختگی شده باشد، انجام این کار می تواند منجر به حساسیت های پوستی گردد.
? علیرغم استفاده از مواد بی حس کننده، انجام میکروبیلدینگ با درد همراه بوده و تحمل آن برای افرادی که دچار بیماری صرع می باشند ممکن است سخت باشد. تا حد امکان این افراد نباید این قبیل کارهای زیبایی را انجام دهند.
? اجرای اشتباه و غیرتخصصی آن می تواند باعث نامتقارن شدن ابروها گردد و با توجه به ماندگاری بالای این کار رفع اشکال زمان بر خواهد بود