سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار گل بابایی

 

بازار گل بابایی تهران

بازار گل بابایی تهران یکی از جدیدترین بازارهای گل در این شهر می باشد که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. این بازار گل به دلیل موقعیت مکانی مناسب به یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید گل های آپارتمانی و تجهیزات باغبانی تبدیل شده است.

کافه گل؛ ارائه دهنده خرید اینترنتی گل در ادامه به معرفی کامل بازار گل بابایی پرداخته و به مواردی از قبیل آدرس و ساعات کاری و حیطه کار این بازار اشاره خواهد داشت.

معرفی بازار گل بابایی تهران

گل در زندگی و فرهنگ تمام مردم دنیا جایگاه ویژه ای دارد و به بهانه های مختلف اغلب افراد در طول سال به خرید آن ترغیب میشوند.

یکی از اصلی ترین دلایل خرید گل، دعوت بخشی از زیبایی های طبیعت به خانه های آپارتمانی می باشد تا روح تازه ای به محیط ببخشند.

بخش های مختلف بازار گل بابایی تهران

همان طور که اشاره شد، این بازار تنها در زمینه فروش انواع گل فعالیت نداشته و 2000 غرفه موجود در آن سایر وسایل و تجهیزاتی که بری باغبانی و گل آرایی و غیره نیاز می باشد را با تنوع بالا ارائه می دهند.

از جمله حوزه های فعالیت های این غرفه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
فروش انواع گل و گیاه و درختچه های آپارتمانی
فروش انواع گل های شاخه ای

فروش انواع کاکتوس و تراریوم، پلنتوریوم و ویواریوم
فروش انواع تاج گل، دسته گل، سبد گل و تزئین ماشین عروس
تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای طراحی فضای سبز، باغچه منازل، روف گاردن و گرین وال
ارائه تجهیزات مورد نیاز برای کشاورزی و ابازار آلات باغبانی
ارائه انواع سم و آفت کش، کودهای شیمیایی و ارگانیک و ورمی کمپوست و غیره
فروش انواع گلدان های پلاستیکی، سفالی، شیشه ای و فانتزی و غیره در رنگ و طرح و اندازه های بسیار متنوع

فروش وسایل مورد نیاز برای گل آرایی، سفره عقد و جشن تولید
وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون
فروش انواع وسایل دکوری و هفت سین
ارائه درختچه و نهال رایگان در اوایل بهار

فروش انواع گل در بازار گل بابایی تهران

علیرغم فعالیت بسیاری از غرفه های موجود در این بازار در زمینه ارائه تجهیزات مورد نیاز باغبانی و کشاورزی و گل آرایی، فعالیت اصلی بازار گل بابایی تهران فروش انواع گل می باشد.

از جمله گل هایی که می توان در این بازار با قیمت مناسب و اندازه های مختلف خریداری نمود می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

خرید انواع درختچه های آپارتمانی از قبیل کاج مطبق، شفلرا، پاچیرا، لیندا، نخل شامادورا، نخل کنتیا و نخل اریکا و فیکوس بجامین

خرید انواع کاکتوس های بزرگ و کوچک متنوع و چیدمان آنها در تراریوم و غیره
انواع گل های شاخه ای رز، مریم، نرگس و …

گلدان های آپارتمانی مانند پتوس، سانسوریا، آگلونما، برگ انجیری، بگونیا، پپرومیا یا قاشقی، پیله آ، برگ بیدی، دراسنا، دیفن باخیا و ..

انواع گل های باغچه ای مانند بنفشه، اشرفی، سوسن، کوکب، گل همیشه بهار، زنبق، شبدر، گل صد تومانی و غیره

ساعات بازدید از بازار گل بابایی

یکی از بهترین مزیت های این بازار گل، ساعت بازدید زیاد آن می باشد که همه افراد حتی کسانی که کارمند می باشند نیز می توانند برای خرید گل، بازار گل بابایی را انتخاب کنند.

این بازار از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعالیت داشته و در تمام ساعات به دلیل فروش بالا گل های تازه و سرحال و شادابی را با تنوع بالا ارائه می دهد.

آدرس بازار گل بابایی

از دیگر مزایای این بازار، دسترسی آسان به آن از مناطق مختلف شهر تهران می باشد و به دلیل ارائه پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا با مشکل نبود جای پارک برای خودرو مواجه نخواهید بود.

برای دسترسی به این بازار می توانید آدرس های زیر استفاده کنید:

آدرس: تهران – بزرگراه شهید بابایی – شرق به غرب بعد از پل استخر ( لشگرک) – لاین کندرو – جنب پمپ گاز
شماره تماس: تلفن: 09212103314

خرید اینترنتی انواع گل

علیرغم تنوع بسیار بالا در گل های ارائه شده در این بازار، ممکن است به دلایل مختلف از قبیل فاصله زیاد با آن و همچنین نداشتن زمان کافی برای مراجعه به بازار، فرصت خرید گل را نداشته باشید.

کافه گل یکی از بزرگترین مراکز خرید اینترنتی گل می باشد که بلافاصله پس از ثبت سفارش می توانید انواع گل و دسته گل و تاج گل را با کیفیت بالا و قیمت ارزان در محل تحویل بگیرید.