سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاج گل نمایشگاه بین المللی

تاج گل نمایشگاه چیست؟

با توجه به اهمیت بسیار زیاد گل در فرهنگ مردم کشورمان، برای عرض تبریک به مناسبت شروع فعالیت برند و شرکت مورد نظر در نمایشگاه های بین المللی و غیره، از تاج گل استفاده میشود.

در این تاج ها گل های مختلف با اندازه زیاد بر روی پایه های چوبی و گاها فلزی نصب میشوند.

علیرغم اینکه پایه های موجود برای این تاج گل ها به صورت یک، دو و سه طبقه می باشند، در اغلب مواقع از تاج های دو طبقه به دلیل جلوه بهتر و حمل و نقل آسان ار استفاده میشود.

گل های استفاده شده برای تاج گل نمایشگاهی تنوع زیادی داشته و به جز گلایل از سایر گل ها می توان در کنار هم استفاده نمود.

قیمت تاج گل نمایشگاه

قیمت تاج گل نمایشگاه مانند سایر تاج گل ها بر اساس نوع و تعداد گل ها، اندازه و جنس پایه و همچنین نحوه چیدمان آنها تعیین میشود. به همین دلیل نمی توان به طور مشخص نرخ ثابتی را برای آنها اعلام کرد.

خرید آنلاین تاج گل نمایشگاه

با توجه به ترافیک موجود در خیابان های تهران و محدود بودن زمان مراجعه به نمایشگاه های بین المللی و غیره، می توان با خرید آنلاین تاج گل بدون از دست دادن زمان، تاج را در محل در زمان مشخص تحویل گرفت.

علاوه براین، با خرید اینترنتی تاج گل نمایشگاه بین المللی از کافه گل تاج می توان تاج های مختلف را با هم مقایسه و گزینه های زیبا و ارزان تری را خریداری کنید.

برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره قبل از خرید می توانید با گروه کافه گل تاج از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه در ارتباط باشید.