سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاج گل ترحیم

انواع تاج گل ترحیم

در خرید تاج گل برای مراسم عزا و ترحیم لازم است شناخت کافی از انواع آنها داشته و با ویژگی ها و تفاوت های موجود در هر یک آشنایی کافی داشته باشید.

این تاج ها را می توان بر اساس گل های به کار رفته در آنها و همچنین تعداد طبقات و شکل ظاهریشان به گروه های مختلفی تقسیم بندی نمود. از جمله تاج گل های مراسم عزاداری می توان به موارد زیر اشاره نمود:


تاج گل گلایل و آنتوریوم

تاج گل ترحیم

این گروه از تاج گل ها همان طور که از نامشان مشخص است، با گل های گلایل و آنتوریوم تزئین شده اند. نحوه چیدمان آنها به گونه ایست که به صورت دایره ای و در وسط تاج از گل های آنتوریوم استفاده شده و گل های گلایل با ساقه های بلند در اطراف قرار میگیرند.

در اغلب مواقع بهتر است از آنتوریوم های سفید و زرد رنگ برای این مجالس استفاده شود، البته رنگ قرمز آن نیز در این تاج ها کاربرد زیادی دارد. لازم به ذکر است که این ترکیب گل برای تاج گل ترحیم لوکس کاربرد داشته و از نظر قیمت نیز کمی گران تر از بقیه تاج ها می باشد.

تاج گل گلایل و لیلیوم

ترکیب دیگری که می توان برای تاج گل ترحیم در نظر گرفت، استفاده از گلایل های ساقه بلند در کنار گل لیلیوم می باشد. لیلیوم دارای تنوع رنگ بالایی بوده و استفاده از نوع زرد رنگ آن برای مراسم عزاداری و ابراز همدردی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

تاج گل گلایل رز سفید

استفاده از گل های رز سفید در کنار گلایل یکی از زیباترین ترکیب ها را ایجاد می کند که به معنای واقعی آرامش و خلوص و پاکی را در دل خود جای می دهد.

این تاج ها به دلیل عدم استفاده از گل های رنگی با فرهنگ اغلب شهرها و قومیت ها کاملا سازگار بوده و می تواند انتخاب شایسته ای در این زمینه به شمار رود. البته این ترکیب در اغلب مواقع با گل های دیگری از قبیل شب بو و لیلیوم استفاده شده و می تواند جلوه بهتری به تاج بدهد.