سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باکس گل

باکس گل یا جعبه گل محفظه ای با شکل و رنگ زیبا می باشد که علاوه بر قرار دادن گل، گزینه مناسبی برای قرار دادن هدیه و کادو می باشد. با توجه به ساختار و شکل زیبایی که گل ها در داخل جعبه پیدا می کنند و دست طراح برای شکل دادن به آن باز می باشد، به همین خاطر استفاده از آن بسیار رایج می باشد. گل بهار ارائه دهنده خرید اینترنتی باکس گل، دسته گل، تاج گل در ادامه به معرفی انواع جعبه گل و ویژگی های هر یک خواهد پرداخت.

باکس گل حروف

جعبه های به شکل حروف یکی از طرح های فانتزی می باشد که استفاده از آن در واقع با یک تیر دو نشان زدن است. چون نه تنها می توان گل را به شخص مقابل هدیه داد، بلکه با انتخاب حرف اول اسم وی برای طرح جعبه هدیه ای کاملا منحصر به فرد به شمار می رود. باکس گل حروف در اغلب مواقع ارتفاع زیادی نداشته و با یک ردیف گل کاملا تکمیل می شود.

جعبه گل تلقی

برخلاف جعبه های کاغذی، باکس گل تلقی دارای بدنه مقاومی بوده و ماندگاری بالایی دارند. در انتخاب این نوع جعبه باید توجه داشته باشید که بخاطر شفاف بودن تلق، ساقه های گل به شیوه مناسبی کنار هم قرار گیرند تا جلوه خوبی را ایجاد کنند. اگر قصد دارید کادو و هدیه مورد نظر را نیز داخل باکس قرار دهید، بهتر است نوع در دار جعبه های تلقی را انتخاب کنید.

جعبه گل پلکسی

پلکسی ورقه هایی شبیه به شیشه می باشند که کاملا شفاف بوده و در تهیه جعبه های مختلف کاربرد زیادی دارند. از جمله کاربردهای آنها می توان به طراحی و ساخت جعبه برای قرار دادن گل به صورت دسته یا تک شاخه اشاره نمود. یکی از مزایای این جعبه ها قابلیت استفاده مجدد آنها می باشد. به عبارت دیگر، می توان بعد از خشک شدن گل های درون جعبه مجدد گل های تازه قرار داد یا برای کاربردهای دیگر از آن استفاده نمود.

جعبه گل مخملی

یکی از اصیل ترین و شکیل ترین انواع باکس گل بدون شک جعبه هایی با روکش مخمل می باشند. پارچه هایی مخملی بخاطر لطفات و نرمی سطح آنها همیشه نوعی اصالت و لوکس بودن را به همراه دارند که در کنار گل های رز و مریم و غیره جلوه ای فوق العاده زیبا پیدا می کنند.

باکس گل چرمی

باکس گل چرمی نمونه ای بهترین جعبه ها برای قرار دادن گل و هدیه می باشند که روکش آنها از چرم های مصنوعی تهیه شده است. این جعبه ها نه تنها مقاومت بسیار خوبی دارند و با خیال آسوده می توان گل و هدیه را در کنار هم قرار داد، بلکه هدیه ای کاملا شیک می باشد.