سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماشویی نماشویی ساختمان اجاره کلایمر

تنها چیزی که زیبایی برای نمای ساختمان ها را به وجود می آورد شستشوی نماها است و دلیل دوم این امر نیازهای نگهداری و نظافت ساختمان ها است اگر نمای ساختمان با دوده ، خاک و چیزهای دیگر پوشانده شده باشد ، لایه های زیرین نما به صورت واظح دیده نمی شود بنابراین اگر به موقع متوجه این کار نشدید در این صورت بخشی از نما در معرض تخریب قرار می گیرد و باید قبل اتفاق آن نسبت به شستشوی نما اقدام کنید تا مشکلی به همراه نداشته باشد و با نماشویی ساختمان به راحتی می توان آسیب های احتمالی را در زیر آلاینده ها مشاهده کرد و قبل از وخیم شدن وضعیت آن ها اقدام به تعمیر کرد.

در بحث قیمت شستشوی نما یکی از مهم ترین مواردی است که با قیمت نما رابطه مستقیمی دارد و بحث نوع سنگ استفاده شده در نمای ساختمان نیز از موارد مهمی است که در قیمت نماشویی ساختمان دخیل است و در ساختمان هایی که کار شستشو در آن ها انجام می شود از موارد مهم می توان گفت که باید ساختمان مورد نظر دارای آب و برق سه فاز باشد تا متخصصین بتوانند امر شستشوی نمای آن ها را شروع کنند و همچنین موضوع دیگری که تأثیر زیادی در قیمت نما دارد بحث میزان کثیفی و عمر سنگ است که در تعیین قیمت نماشویی ساختمان نیز در نظر گرفته شده و کارفرما باید مورد بررسی قرار دهد .

نانومواد علاوه بر قدرت تمیز کردن بیشتر در برابر دوده و گرد و غبار ها دوام نظافت را بعد از انجام شستشو افزایش می دهد در حال حاظر تمام شرکت هایی که در حال شستشوی نماشویی ساختمان ها هستند از مواد نانو به عنوان بهترین مواد در کار خود مورد استفاده قرار می دهند و دوامی که بعد از نظافت بر روی نما ها ایجاد می شود را از پارامتر های اصلی خود می داند .

  • نماشویی ساختمان با داربست و بدون داربست
  • نماشویی ساختمان با مواد نانو و مناسب
  • نماشویی ساختمان با سیلیس و پولیش
  • نماشویی با سند بلاست
  • شستشوی نمای ساختمان با واتر جت
  • ارائه مشاوره رایگان برای نماشویی ساختمان با بررسی توسط افراد متخصص
  • شستشوی نمای ساختمان با طناب
  • استفاده از جدیدترین دستگاه های شستشوی نمای ساختمان
  • استفاده از دستگاه سند بلاست سه فاز برای نماشویی

 

 

 

اجاره دستگاه کلایمر امروزه در ساختمان هایی که از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند رواج دارد و بهترین جایگزین برای داربست های قدیمی است زیرا این دستگاه کارایی بسیار زیادی را در بخش های مختلف ساختمان بر عهده دارد.

کاربرد کلایمر :

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی هر روز دستگاه های جدیدی در بخش های مختلف اظافه می شود در کنار این که به عنوان بهترین جایگزین برای دستگاه های قدیمی می شود همچنین کیفیت و سرعت کار را تا حد زیادی پیش می برد .

دستگاه کلایمر از یک بخش نفربر ایجاد شده است که شامل یک اتاقک روباز است و با توجه به نوع و مدل آن حرکت عمودی، افقی و مورب به همراه دارد که در هر حالتی از ساختمان می توان از این دستگاه پر کاربرد استفاده کرد.

میتوان با اجاره کردن کلایمر از شرکت هایی که جهت اجاره اقدام میکنند از جمله شرکت پازیریک برای شستشوی نما ساختمان های بلند استفاذه کرد کلایمر راهی ایمن هست برای شستشوی نما