سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل تسلیت

تاج گل تسلیت یکی از بهترین گزینه های گل برای ابراز همدردی و احترام در مراسم سوگواری می باشد. زیرا تاج گل تسلیت حالت رسمی تری داشته و شایسته تر و مناسب تر برای چنین کاربری هایی به نظر می آید. تاج گل تسلیت انواع گوناگونی دارد که نمونه ها متنوع آن را می توانید در گالری بهار و با مراجعه به بخش تاج گل ها می توانید انواع و اقسام نمونه گل آرایی ها در تهیه ی  گل تسلیت مشاهده نمایید.

اگر قصد خرید تاج گل تسلیت را دارید، با مراجعه به وب سایت گالری بهار، در بخش تاج گل ها می توانید مشاهده کنید که تاج گل تسلیت اشکال متفاوتی دارد که برایتان در زیر به نمونه هایی از آن اشاره خواهیم کرد:

  1. تاج گل تسلیت یک طبقه
  2. تاج گل تسلیت دو طبقه
  3. تاج گل تسلیت چند طبقه
  4. تاج گل تسلیت با پایه های فلزی
  5. تاج گل تسلیت با پایه های چوبی
  6. تاج گل تسلیت فانتزی

موارد نام برده شده انواع مختلف تاج گل تسلیت می باشند که می توانید به راحتی از طریق گالری بهار آنها را مشاهده نموده و سفارش دهید.

در نظر داشته باشید که برای تهیه ی تاج گل تسلیت مورد نظرتان در هر شکلی که مایل هستید، می توانید گل های دلخواه تان را برای تهیه ی تاج گل، خودتان انتخاب کنید. یعنی بنا به نوع مراسم و سلیقه ی شخصی خودتان می توانید رنگ و نوع گل ها را خودتان انتخاب کرده و در یکی از انواع تاج گل ها از آنها استفاده نمایید.

تاج گل تسلیت

شیوه دیگر ارائه گل برای مجالس ترحیم، استفاده از تاج گل تسلیت می باشد. تاج گل ها به صورت یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه بوده و بیشتر در ورودی محل برگزاری مجلس ترحیم قرار میگیرد. نکته مهم در تاج گل تسلیت، توجه به ارتفاع آنها می باشد، چون نوع سه طبقه آن حدود سه متر ارتفاع داشته و حمل و نقل آن به تنهایی کار سختی می باشد.

گل های سبد گل تسلیت کدامند؟

از دیگر موارد بسیار مهمی که در انتخاب سبد گل برای مراسم عزاداری و ترحیم باید به آن توجه داشت، نوع گل ها می باشد. از گذشته تا امروز گلایل پای ثابت مجالس ترحیم بوده و با رنگ سفید و شکل زیبای آن می توان نوعی آرامش را در این مجالس ایجاد نمود.

لیلیوم، داوودی، زنبق و  گل رز سفید از دیگر گل های پرکاربرد برای مجالس ترحیم می باشد. در اغلب مواقع گل تسلیت به صورت ترکیبی از گل های مختلف بوده و تک گل در آن استفاده نمایید.